Neem contact op
We helpen je graag
We staan dagelijks tussen 06.00 en 00.00 uur voor je klaar om je te helpen met je vragen en klachten. Bekijk ook onze Veelgestelde Vragen. Misschien vind je daar je antwoord al tussen staan.
Compensatie kosten als gevolg van wachtrijen
Ondanks de maatregelen die we hebben genomen, ontstonden de afgelopen periode op drukke momenten soms lange wachtrijen voor de security check. Om passagiers hierin tegemoet te komen, hebben we een tijdelijke compensatieregeling in het leven geroepen. Voor gemiste vluchten gold t/m 31 december een tijdelijke, speciale compensatieregeling. Deze regeling is per 1 januari 2023 vervallen. De regeling is nog wel te raadplegen. Nieuwe compensatieverzoeken kunnen niet meer worden ingediend.
In december 2022 is de regeling uitsluitend van toepassing verklaard op 18 en 19 december. Een compensatieverzoek voor een gemiste vlucht op 18 of 19 december 2022 dient uiterlijk op 31 januari 2023 te zijn ingediend. Compensatieverzoeken voor gemiste vluchten op andere data in december worden niet in behandeling genomen.
Alle compensatieverzoeken zullen zorgvuldig worden beoordeeld. Ons streven is om binnen 8 weken inhoudelijk te reageren op je verzoek. Vanwege grote drukte kan deze termijn oplopen tot 3 maanden.
Belangrijke bijbehorende documenten
Voor vragen of klachten over
Luchtvaartmaatschappijen
Neem voor algemene vragen over je bagage of check-in contact op met je luchtvaartmaatschappij.
Klik hierGeluidshinder
Via samenopdehoogte.nl kun je een melding indienen over een civiel vliegtuig of over hinder op een bepaald tijdstip.
Discover moreOnveilige situaties
Zie je op Eindhoven Airport iets dat niet zo hoort? Meld ongewenste en/of onveilige situaties zo snel mogelijk.
Klik hier