Informatie & Service balies

Informatiebalie

Heb je algemene vragen? Je kunt hiervoor terecht bij de Informatiebalie op Eindhoven Airport. De Informatiebalie is te vinden in de vertrek- en aankomsthal en is geopend tot 23.30 uur. Voor vragen kun je bellen naar 0900 9505 (€1,- per gesprek) tussen 07.30 uur en 22.00 uur of e-mailen naar info@eindhovenairport.nl. Vanuit het buitenland is de informatiebalie bereikbaar op telefoonnummer +35 227 000 767.

Gevonden voorwerpen 

Iets laten liggen in het vliegtuig of op de luchthaven? Zoek eenvoudig via iLost jouw verloren voorwerp en laat het ons weten via de website of app van iLost wanneer jouw verloren voorwerp erbij staat. Wanneer het een match is, kun je zelf via iLost aangeven of je het voorwerp wil ophalen op Eindhoven Airport of dat het wordt thuisbezorgd.

Voor verloren persoonsbewijzen op Eindhoven Airport, neem je contact op met de Koninklijke Marechaussee via het telefoonnummer 0800-1814.

In verband met de baansluiting is het niet mogelijk om tussen 30 mei en 16 juni verloren voorwerpen op te halen op Eindhoven Airport of informatie over verloren voorwerpen te krijgen. Na 16 juni is het weer mogelijk om via iLost contact op te nemen met Eindhoven Airport.

iLost logo
 

Verloren bagage

Met vragen over verloren bagage kun je contact opnemen met de Customer Service van Eindhoven Airport via 0900-9505 (€ 1,- per gesprek).

Vliegtickets ophalen?

Soms komt het voor dat een reisorganisatie vanwege aan last-minuteboeking en/of wijziging een ticket op Eindhoven Airport klaar laat leggen. Deze tickets zijn af te halen bij de servicebalies van de touroperators in de terminal.

Travelservice

Bij de servicebalie van Travelservice kun je terecht voor uw reisbescheiden, kofferlabels en daarnaast kun je er stedentrips reserveren of excursies toevoegen aan je reservering. Ook kun je hier terecht voor het boeken van een hotelovernachting, huurauto of het afsluiten van een reis en/of annuleringsverzekering.

TUI Service Balie

Bij de balie van TUI kun je terecht voor het boeken van reizen en voor het afhalen van reisbescheiden. De balie is twee uur voor vertrek van de vluchten geopend.

Servicebalie

Op de luchthaven bevindt zich een servicebalie van Viggo Handling (direct naast de Informatiebalie). Hier kunnen touroperators en reisbureaus, maar ook passagiers terecht voor diverse zaken als; afgeven/afhalen van tickets, ticketing/verschillende werkzaamheden touroperators, betaling overbagage of naamswijzigingen.

Op de tijdstippen dat er vluchten vertrekken (vanaf 3 uur voor vertrek en een half uur na vertrek) fungeert deze balie ook als servicebalie voor de betreffende chartermaatschappijen en lijndienstmaatschappijen. Hier kunnen dan alleen voor deze vluchten zaken afgehandeld worden zoals; opvragen van het reserveringsnummer, betaling overbagage, naamswijzigingen, ticketverkoop (van maandag t/m zaterdag van 06.00 tot 18.00 uur en op zondag van 08.00 to 18.00 uur), wijziging van de vlucht en omboeken van de vlucht bij annulering.